Friday, 13 July 2012

Selamat Berpuasa :')

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak Yang Ke-10 bagi aku. Hahaha! Pejam celik pejam celik dah nak dekat puasa dah kan? Macam tk percaya jee. Masa berlalu begitu pantas sekali :p  Lagi 8 hari je lagi nak puasa. Hmm rasa tak sabar sabar lah pulak. Hahaha! Bila tengok je iklan puasa, hati ni rasa lain macam jee. Tak tahu lah kenapa? Hehehe yang tinggal puasa tu dah ganti ke belum? Hahaha kalau belum ada masa lagi untuk korang ganti okay :p Buat masa sekarang alhamdulillah, aku tk pernah lagi tinggal puasa dengan sengaja. Macam tk percaya je kan? Hahahaha jahat jahat aku ni pun, aku tk pernah lagi tinggal puasa tau! Jahat ke aku? Hahaha aku tak jahat tapi cuma nakal je. Hahaha puihh! To all my friends, tahun ni puasa biar penuh tau. Kalau boleh jangan tinggal pun walaupun sehari. Haha selamat menyambut ramadhan Al-Mubarak :')