Monday 9 July 2012

KHAS BUAT AIEN

Aien! Hari ahad hari tu aku memang nak lepak dgn kau tapi kau takde text aku pun kan? Hm aku tunggu je. Aku bukan tknak text kau ke apa. Aku sebenarnya takut nak text kau. Ada lah sebab sebab tertentu. Hahaha then aku tngok jam dah pukul 5. Aku pun siap lah mandi semua,  dengan bersemangat nya nak jumpa kau kan. Hahaha aku nak text kau nak tanya jadi ke tk lepak? Tapi aku sengaja je biarkan sebab aku nk tengok kau ingat ke tak? Aku tunggu je la text dari kau sampai nak maghrib kot. Sementara menunggu aku on lah twitter. Then, nak dekat maghrib kot, aku tengok kau ada tweet yg kau kata kau dah nak balik. Hmmm dah sah sah la kau ni lupa. Hmmm biar jelah. Dalam hati aku hmm takpe la, memang bukan rezeki aku untuk jumpa kau kali ni. Mungkin hari lain kot. Hmm cerita pasal busy pulak. Hmmm kalau dulu petang je memang aku selalu busy lah, yg tu kau tahu lah kan? Haha tapi sekarang 24/7 free kot. Hahaha kau kalau nak jumpa aku ke or kau ada masalah apa apa ke, kau boleh kongsi kan masalah kau dekat aku. Insyallah aku akan tolong kau :') kau boleh text or call aku bila bila masa je k sebab sekarang aku dah tak busy mcm dulu lagi. Hahahaha anytime aku akan selalu ada untuk kau. Pasal belajar, SPM lambat lagi lah Ain. Hahahaha gurau je lah. buku buku yg kau bg dekat aku tu masih elok di jaga lagi. Insyallah ada masa nanti, aku akan study dgn buku buku tu k. Semoga buku yg kau bg tu akan buat aku cemerlang dalam SPM nanti. Hahaha thanks tau sebab kau dah ammik berat pasal aku. Thanks sangat sangat Ain :') Aku tk tahu macam mana nakk balas jasa kau lagi. Hanya tuhan saja yg dapat membalasnya. IMISSYOU & ILOVEYOU AIENNN  *Ini post yg dia suruh aku baca semalam. Opss! Hehehe sorry :p