Wednesday, 15 August 2012

Selamat Hari Raya ♥

Hari raya semakin tiba. Ku rasa sungguh gembira sekali. Hahaha sudah hampir sebulan kita berpuasa kan? Pejam celik pejam celik lg beberapa hari je nak raya kan? Hm rasa mcm sekejap je masa berlalu. Aku ingin meminta maaf dari hujung rambut hingga ke hujung kaki k seandai aku pernah buat silap dekat korang semua, maafkan lah aku yee :/ Hari raya nanti jgn lupa sediakan duit raya yg banyak untuk aku k? Hahaha kalau nk duit raya dari aku jemputlah datang rumah aku yee. Hehehe :p Tahun ni tak dapat lah nk beraya bersama arwah Amirul Faiz, hm bila cerita pasal dia buat aku terasa sedih :/ Hm lepas ni dah tkde lagi wish Selamat Hari Raya dari dia and semualah. Hmm ya allah, andai masa boleh berputar balik, akan aku sentiasa bergelak tawa dgn arwah. Al-fatihah, Faiz. Hati ini sentiasa aku ingat akan kau, aku akan sentiasa sedekahkan kau dgn al-fatihah. Semoga arwah ditempatkan dikalangan org yg beriman. Aminn :')
SELAMAT HATI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN