Monday, 21 January 2013

21/01/13 ♡♥



Hi. Im 17 now. Happy birthday to me! ☺

Tuesday, 27 November 2012

Happy New Year!

Pejam celik pejam celik, dah nak masuk bulan Disember. Tinggal sebulan je lagi 2012 akan berakhir dan 2013 bakal menjelma. Rasanya, baru sahaja menyambut tahun baru, ini dah masuk akhir tahun. Bukan masa saja berlalu, usia pun makin bertambah.
Sedar tidak sedar juga, sudah lebih 16 tahun aku hidup di dunia ini. And, alhamdulillah i'm still alive and breathing now.
Sebenarnya, aku ingin berkongsi cerita, pahit, manis, suka dan duka (oppss..duka tak adalah sangat) hehehe semua kenangan pahit membuatkan aku menjadi lebih matang dan terus bersemangat untuk terus hidup. Aku kena kuat terima semua ini. Allah juga tkkn menguji hambanya diluar kemampuan hambanya :)
And today, start a new life, "tutup buku lama, buka buku baru". Happy new year! I hope 2013 will be good for me ;)

Monday, 26 November 2012

Najmuddin Bin Jurey Latiff


Ya allah rasa mcm tk percaya je dpt berita yg kau dah meninggal. Hmm jantung aku dup dap dup dap dari td. Hmm nk bt mcm mana, dah ajal kan? Redha je lah. Yang pergi tetap pergi, kita yang hidup ni kena teruskan perjuangan. Perjalanan kita masih jauh lagi. Hmm banyak kenangan kenangan kita di waktu sek rendah. And aku tkkn lupakan itu sampai bila bila k. Kali ni dah 4 org kawan aku yg meninggal and kau la org yg ke-4. Semuanya meninggal sbb accident motor. Hm agaknya siapa lah lepas ni kan? :'( Aku harap kau tenang di alam sana k. And aku akan selalu doakan kau. I love you budin!

Telah tiba saat waktu kau tinggalkan kami, kerana takdir yang Maha Esa telah menetapkan, sedih rasanya hati ini bila mngenangkan, kau sahabatku kau teman sejati. Tulus ikhlasmu luhur budimu bagai tiada pengganti, senyum tawamu juga katamu menghiburkan kami, memori indah kita bersama terus bersemadi, kau sahabatku kau teman sejati. Sudah ditakdirkan kau pergi dulu, di saat kau masih diperlukan, tuhan lebih menyayangi dirimu, ku pasrah diatas kehendak yang Esa. Ya Allah, tempatkannya di tempat yang mulia, tempat yang kau janjikan nikmat untuk hamba Mu, sahabatku akan ku teruskan perjuangan ini, walau ku tahu kau tiada di sisi. Perjuangan kita masih jauh beribu batu, selagi roh masih di jasad hidup diteruskan, sedih rasa hati ini mengenangkan dikau, bagai semalam kau bersama kami. Moga amanlah dan bahagia dikau di sana, setangkai doa juga Fatehah terus kukirimkan, moga di sana kau bersama para solehin.


"Ku sahabatku kau teman sejati"