Tuesday 7 February 2012

Arwah Amirul Faiz





Al-Fatihah to Amerul Faest. Serious aku rindu kau faiz, last aku jumpa kau sebelum raya cina. Begitu cepat kau tinggal kami semua, aku macam tak percaya bila Azmeer bagi tahu yang kau dah meninggal, aku terus call Erham tapi tak angkat? Aku pun mesej fatynn, fatynn kata betul, dia meninggal sebab accident. Aku terus siap, then lepak rumah Erham sebelum jenazah sampai. Bila aku pergi surau, Ya Allah ramainyaa. Ramai yang tak percaya kau pergi begitu cepat, ramai kawan-kawan kau yang sayang pada kau termasuklah aku sekali. Aku tak sampai hati nak cium jenazah kau :(((((( Serious aku rasa sedih gilaa.
 Kau la satu-satunya kawan aku yang pergi dulu dan kawan yang paling aku sayang. Aku rindu nak keluar dengan kau macam dulu, tengok wayang, lepak sama-sama, gelak sama-sama tapi sekarang semuanya dah berakhir. Setiap kali kau jumpa aku mesti kau tegur aku and peluk aku kan? Kau memang baik walaupun kita baru kenal sejak aku form 3. Last kau im aku 14 Januari, kau im 'kawan lama hahaha'. Aku gembira sangat dapat berkawan dengan kau Faiz. Hanya tuhan saja yang tahu. Aku sentiasa mendoakan kau, Marilah kita sedekahkan Al-fatihah buat arwahyarham Mohd Amirul Faiz Bin Musa semoga rohnya ditempatkan orang-orang yang beriman, aminnnnn. Gambar atas nih adalah gambar terakhir arwah upload ke Facebook :(